Prigovori i reklamacije
Pozdravljamo sve Vaše komentare, pohvale ili pritužbe. To će poboljšati našu uslugu prema Vama. Samo u dijalogu s vama možemo učiniti bolje! Obratite nam se s povjerenjem!
PRIGOVORI I REKLAMACIJE
Tel: +385 021/540-535, 540-534
Mail: info@diagram.hr
Radno vrijeme: pon-pet 08:00-16:00h
PODNOŠENJE PISANOG PRIGOVORA
Sukladno članku 10. stavku 3. Zakona o zaštiti potrošača obavještavamo potrošače da prigovor kojim iznose svoje nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili na kvalitetu pružene usluge mogu podnijeti pisanim putem na adresu: Poljička cesta 71, 21000 Split ili putem elektroničke pošte na adresu: info@diagram.hr. Na zaprimljeni prigovor dostavit ćemo pisani odgovor najkasnije u roku od 15 (petnaest) dana od dana zaprimanja pisanog prigovora pa stoga molimo da nam u svom prigovoru navedete Vašu kontakt adresu za dostavu odgovora.
NAPOMENE:
Svaki proizvod za koji je zaprimljen prigovor dostavlja se u ovlašteni servis na pregled odnosno dijagnostiku, kako bi se utvrdilo postojanje koje od eventualnih zakonskih prava kupaca.
Ukoliko je naručeni proizvod neispravan u roku 15 dana od primitka narudžbe, reklamirani uređaj ćemo zaprimiti u našem servisu uz pisani prigovor odnosno zahtjev kupca, kvar dijagnosticirati i napraviti zamjenu ili povrat sredstava. Nakon isteka roka od 15 dana kupca usmjeravamo na ovlašteni servis, u skladu s jamstvenim uvjetima i uputama navedenim u jamstvenom listu.
Ukoliko kupljeni uređaj predate u ovlašteni servis, a pritom ne podnesete pisani prigovor odnosno ne obavijestite nas o nezadovoljstvu i zahtjevu za ostvarenje koje od vaših zakosnkih prava, ne možete prigovore i zahtjeve podnositi naknadno odnosno protivno Općim uvjetima.