Ugovorno održavanje

Razloga za outsourcing način rada je mnogo, sve veći broj kompanija se odlučuje za outsourcing.

Jedan od najvažnijih razloga za outsorcing je smanjenje troškova u IT sektoru svake veće organizacije. Kao vrsta poslovnog procesa, je zastupljen kod većine uspješnih multinacionalnih kompanija, koje su nastojale pravilnom poslovnom politikom odgovarati na sve veće zahtjeve tržišta i postići poslovni uspjeh u nemilosrdnom konkurentskom okruženju.
Prijenos pojedinih poslova na izvršitelje složen je i ozbiljan zadatak, gdje imamo višestruke razloge zbog kojih svaka kompanija treba razmotriti outsourcing kao način rasterećenja poslovnog procesa. Kompanije koje su od početka 90.-tih sudjelovale u procesu outsourcinga kao korisnici usluga ubrajaju se u najveće i vrlo uspješne kompanije. 

Prednosti

- smanjenje troškova – angažmani outsourcinga su često troškovno učinkovitiji nego realizacija određenih projekata u vlastitom angažmanu
- nedostatak kvalitetnih stručnih kadrova za sva polja informatike
- povećanje konkurentnosti, fokus na core business
- dok se neko drugi brine o proizvodnji , trgovini, ugostiteljstvu, poduzeće slobodne resurse i energiju usmjerava u osnovnu djelatnost
- ubrzanje realizacije projekta – specifične vještine posebno specijalizovanih eksternih izvršitelja brže će dovesti do realizacije poslov
- vlastitu službu je potrebno je nadzirati i voditi brigu o istoj, potrebno im je osigurati vozilo, radni prostor, računalo, mobilni telefon i sl.

Podrška

 Podrška udaljenim putem
 Servis uređaja
 Izlazak na teren
Licenciranje
Održavanje mrežnih uređaja
Backup baze podataka
Backup datoteka 

Model poslovanja "podrška" odnosi se na udaljeno rješavanje problema putem aplikacije TeamViewer i podrazumijeva pomoć u sustavu Windows, pomoć pri korištenju e-mail-a, internet bankarstva, instaliranje potrebnih certifikata, pisača i ostalih pomoćnih programa.

Podrška - Servis

  Podrška udaljen putem
 Servis uređaja
Licenciranje
 Održavanje mrežnih uređaja
 Backup baze podataka
 Backup datoteka

U ovom modelu održavanja uz udaljenu administraciju nudimo i uslugu servisa, ali isključivo dolaskom korisnika na našu adresu.

Podrška - Servis - Teren

 Podrška udaljen putem
 Servis uređaja
 Izlazak na teren
 Licenciranje
 Održavanje mrežnih uređaja
 Backup baze podataka
 Backup datoteka

"Podrška - Servis - Teren" je kompletan model ugovornog održavanja u kojem nudimo i uslugu izlaska na teren do 30 km za potrebe servisa i svega ostalog što se ne može riješiti udaljenim putem te backup podataka što je praktički osnova kvalitetnog i sigurnog poslovanja.